♥ THANKS FOR SUPPORT

Wednesday 23 March 2011

一篇rojak :P

如果没被糟蹋过怎么成长 怎么做到最好
现在的超级巨星不也是曾经被侮辱 
然后现在站上舞台却有一堆歌迷为他们鼓掌
不是每次失败就表示你没有成功的机会
不是每次被反对或被责骂就表示你做错了
i disagree doesnt mean that you did something wrong :)

sometime
i just wanna suddenly disappear to know if anyone would miss me =]


谢谢那个女孩
她知道我不喝水 买了一个水瓶给我
她知道我晚上很容易肚子饿却因为怕肥而不吃 买了麦片给我
她知道我想念她了 放学后特地跑来学校找我 给我惊喜
她知道我看电影时会冷 带了外套外加一个拥抱给我
一些细心的小动作 我很感动 :)

对了
你们的反对 让我们更想坚持下去 ;D
我承认我和男生交往过
然后呢 ? =o=
就不能喜欢上她吗 ?

being nice to someone that i hate doesnt mean im fake
it means im mature enough to tolerate im dislike towards them
thats what i wanna do now .
and i dont want to drag down my level to yours :D
last night i told her that i dont care what you do / say
i'll smile when i see you even though you're staring at me :)


我不知道怎么了
突然一直写英语 英语听太多了 /.\

No comments:

Post a Comment