♥ THANKS FOR SUPPORT

Tuesday 3 May 2011

that should be me .

给自己多2个月的时间
我需要翅膀飞 不再停留在你的世界
你离开 我会释怀 
不过我们的脑里没有删除键 无法删除属于我们一起的回忆

我们分手97天 
你和她在一起 我心里愤怒的感觉告诉我其实还没完全放弃
就这样轻易走出我的世界
就这样轻易牵起另一个女人的手
就这样轻易爱上别人
That should be me,
Holdin' your hand,
That should be me
Makin' you laugh,
That should be me,
This is so sad,
That should be me,
That should be me,
That should be me,
Feelin' your kiss,
That should be me,
Buyin' you gifts,
This is so wrong,
I can't go on,
Till you believe that,
That should be me
Does she love you the way I can ? 
2个星期时间 你们分手了
呵。

6月25日溜冰场见
我会对你说最后一句 我爱你。
准备了一份礼物会送给你
然后就不会再有瓜葛。:)



No comments:

Post a Comment