♥ THANKS FOR SUPPORT

Friday 4 March 2011

谢谢。



 我的学校生活 .
昨天不小心拿错了东西
本来是拿手机 结果拿到相机 = =

终于没在facebook提起了你
不过出去时还是听到人家说melvin .......
啊 /.\
心里的感觉
有话说不出来 :)
保持沉默。

在speedy买了戏 -- 抱抱俏佳人
不错下
故事情节就像我们两个
误会 争吵 分开 相遇 再分开
戏如人生 ,人生如戏
这句话说得一点也没错

夜晚的我一点精神也没有
头痛 发烧 感冒
什么病毒都入侵我的身体
啊 很累 很辛苦
我需要一个人给我靠 :(

ethan and mrs katie

young ho & chi lim

old bryan ( left ) & new bryan ( right )

mrs katie & new bryan 

edwin -.-
actually we havent finish school .

AK . his birthday :)
happy birthday .

french class :D

[ TODAY 4 . 4 . 2011 ]


今天终于捱不住
没去学校跑去sick bay
我发烧了 
他们要带我去诊所 懒惰走路咧 /.\

虽然我和他分开有段时间了
可是他姐姐还是一直和我联络
有看我的wall & blog
多多少少还是有感动
这是第一次有前男友的家人在分手后还一直关心我
thank for caring . :)

明天
我真的很期待
一班拉子聚会
金河 ,我来了 :D
我一定会拍多多照片的

我还在犹豫等下要不要去溜冰。
毕竟我发烧了 D: 

its sad how we used to be so close
but now its even more sadder how we walk by each other like COMPLETE STRANGER .



mel ,
i know you're hurting 
right now you feel like you could never love again 
now all i ask is for a chance
to prove that i love you .

i'll always love you
take care of you 
be your friend 
your guiding light 
i'll never hurt you , trust me :)


have a safe trip , abcdefg ... :P

No comments:

Post a Comment